Tiny Talk

در این دوره آموزشی کتاب 6 جلدی «Tiny Talk» در 6 ترم تدریس می شود. کتاب مذکور دو مهارت شنیداری و گفتاری زبان انگلیسی را به صورت همزمان به کودکان آموزش می دهد.

در طول این دوره، تدریس توسط کارت های آموزشی نیز انجام می شود که والدین محترم می توانند با مشاوره مدرسین، این کارت ها را در منزل با فرزندان خود تمرین کنند.

در پایان دوره ی تاینی تاک زبان آموزان آماده ورود به دوره مقدماتی آموزش زبان انگلیسی هستند.

tinytalk 1a
jolly phonics

Jolly Phonics

«Jolly Phonics» توسط اساتید زبان انگلیسی در کشور انگلیسی در کشور انگلستان طراحی شده است. این دوره که برای کودکان بالای 4 سال (4-6 سال) می باشد شامل کتاب 7 جلدی است که در 7 ترم تدریس می شود.

آموزش نوشتن حروف با خط شکسته، آموزش مهارت های خواندن، استفاده از استراتژی املاء، پازل و تمرین، آموختن آواها و حروف الفبای زبان انگلیسی و در کنار هم قرار دادن صداها و تلفظ آنها از جمله ویژگی هاین این دوره آموزشی است.

برای هر ترم، وسایل کمک آموزشی نظیر فلش کارت، کتاب و CD معتبر و شعر ها و سرودهای انگلیسی در نظر گرفته شده است.

پس از اتمام تمامی دوره های «جالی فونیکس» زبان آموز به دوره های First Friend وارد می شود.

First Friend

«First Friend» برای زبان آموزانی است که پیش تر دوره های Jolly Phonics را پشت سرگذاشته اند و به سطح آموزشی بالاتری از آن رسیده اند. همچنین گروه سنی 12-10 سال برای گذراندن این دوره مناسب می باشد.

First Friend دارای کتاب 3 جلدی می باشد که در طی 6 ترم تدریس می شود و برای هر کتاب 2 ترم زمان در نظر گرفته شده است. در این آموزشگاه نسخه آمریکایی این کتاب تدریس می شود که یک شروع بسیار قوی برای فراگیری مهارت های چهارگانه گفت و شنود، خواندن و شنیدن است.

منابع مطالعاتی فرست فرندز شامل موارد زیر است:

  • کتاب دانش آموز به همراه CD صوتی
  • کتاب تمرین
  • کارت های تصویری

زبان آموزان پس از اتمام این دوره می توانند وارد دوره Family and Friends خواهد شد.

first friends 2
family and friends 2

Family and Friends

«Family and Friends» شامل 7 ترم می باشد و برنامه های آموزشی متشکل از زبان، صدا شناسی و آموزش های اجتماعی می باشد. تمرکز این کتاب بر مکالمات واقعی و نگارش متون است. علاوه بر جنبه های آکادمیک و آموزشی زبان انگلیسی، مهارت های اجتماعی، توجه به مهارت های اجتماعی، احساسی و ارزش های فردی توجه ویژه ای دارد و بدین ترتیب آموزش زبان انگلیسی و موفقیت در جامعه توسط به وسیله این زبان انجام می شود.

پس از اتمام این دوره زبان آموز آماده حضور در دوره ی سطوح مبتدی پیشرفته Hey There می شود.

Teen2een

«Teen2Teen» با هدف آموزش نوجوانان با رده سنی کلاس های هفتم به بالا بوده که در دو مقطع Intermediate و Advanced آموزش داده می شود. زبان آموزانی که پیشینه آموزشی آکادمیک و آموزشگاهی زبان را ندارند و فقط زبان را در محیط مدرسه فرا گرفته اند و با تعیین سطح می توانند در در مقطع Intermediate فراگیری زبان انگلیسی خود را به صورت جدی ادامه دهند.

teen2teen 4
hey there

Hey There

«Hey There» دارای 4 سطح آموزشی می باشد که با درجات A و B تدریس می شود. این دوره پل ارتباطی مهمی بین سطوح متوسط و پیشرفته می باشد. در طی این دوره بررسی موضوعات مختلف و کاربردی دنیای نوجوانان در جامعه مسیر فراگیری زبان انگلیسی را برای آنها بهتر و دوست داشتنی تر می کند. نگاه به آداب و سنت های فرهنگ های مختلف تنوع زیادی را در درس به وجود آورده است. تنوع در تمرین ها و بومی سازی متون برای ایران، این دوره را به یکی از قابل اعتماد ترین ها در ایران تبدیل کرده است.

زبان آموزان پس از اتمام این دوره می توانند به سطوح پیشرفته Top Notch وارد شوند.

Top Notch

«Top Notch» شامل 4 کتاب است که زبان آموزان را از سطح A1 به B1 می رساند. در این کتاب ها سعی شده است که به تمام مهارت های زبان اعم از خواندن، نوشتن، و به صورت ویژه به صحبت کردن و گوش کردن پرداخته شود. از جمله خصوصیات برجسته این کتاب، بیان کلمات و جملات کاربردی در مکالمه های کوتاه است که آموزش قواعد صحیح گرامر در آنها مشهود است. برای کلیه قسمت های کتاب فایل های صوتی آماده شده است که زبان آموزان بتوانند به صورت ویژه بر روی توانایی شنیداری خود نیز کار کنند.

در مسیر آموزش پس از کتاب «تاپ ناچ» دوره Summit منتظر زبان آموزان است.

Top Notch Fundamental B Third Edition
summit 1

Summit

«Summit» دوره ای پیشرفته است که پس از دوره ی Top Notch می باشد. Summit مجموعه ای کامل است که با استفاده از آخرین روش های تدریس زبان انگلیسی در دنیا بر روی هر چهار مهارت خواندن، نوشتن، صحبت کردن و به طور ویژه گوش کردن کار می کند. مهارت شنیداری در سالهای قبل مورد توجه نبود و توجه ویژه Summit بر روی آن از امتیازات این کتاب است.

IELTS و TOEFL

زبان آموزان برای موفقیت در دوره های «IELTS» و «TOEFL» نیازمند تخصص و ابزار حرفه ای می باشند. آموزشگاه با پکیج ویژه ای همراه شما می باشد:

  •   بهره گیری از اساتید با دانش و متخصص برای این دوره
  • تامین و گردآوری منابع اصلی و تخصصی  آماده سازی آزمون ها تاقل و آیلتس
  • طراحی طرح درس ویژه
  • دوره های آماده سازی آزمون
toefle ielts
etc

سایر دوره ها

آموزشگاه سفیر دانش / عصر دانش دوره های تخصصی زیر را نیز برگزار می کند:

  • Listening (شنیداری)
  • Speaking (گفتار و مکالمه)
  • Free Discussion (بحث آزاد)
  • دوره های گروهی آموزش مکالمه و گرامر (همکاران و دانشجویان)
  • دوره های تقویت زبان مدارس
  • دوره های خصوصی و انفرادی